top of page
ITDAA-553.jpg

Invester i fremtiden
Bliv udstiller på

IT-DAY 2026

Mød tusindvis af IT-profiler

på Danmarks største IT-karrieremesse.

5. Marts, 2026

10:00-15:00

DGI Byen

19. Marts, 2026

10:00-15:00

Viby

9. April, 2026

10:00-15:00

VidenByen

23. april 2026
Kl. 10.00–15.00
Create, AAU

Hvorfor du bør deltage i

Danmarks største
IT-karriere messe

Vi når ud til IT-profiler – uanset om de er studerende, kandidater eller erfarne fagfolk. Vores messer er udelukkende dedikeret til IT – og dermed designet til at forbinde din virksomhed med IT-profiler, der udforsker muligheder. Med et klart teknologisk fokus og direkte adgang til talenter, der er svære at nå på andre, mere brede, messer, tilbyder IT-DAY en mere effektiv og en betydeligt billigere måde at rekruttere og opbygge dit brand inden for IT-området.

 

Mød over 3.000 IT-profiler

  • Find talenter til praktikpladser, studiejobs, kandidatuddannelser og fuldtidsstillinger

  • 30-40% er erfarne fagfolk

  • 20% er internationale – medbringer unikke færdigheder og perspektiver

  • Alle større IT-uddannelser og -institutioner er repræsenteret

  • Mange deltagere er ikke på LinkedIn – nå ud til skjulte talenter

 

Reducer ansættelsesomkostninger og spar tid

  • Traditionel rekruttering er dyrt. IT-DAY giver adgang til en stor, prækvalificeret pulje af IT-profiler til en brøkdel af prisen.

  • Smartere ansættelse. Hurtigere proces. Bedre resultater.

 

Styrk jeresbrand

IT-DAY er mere end blot en endagsbegivenhed – det er en 8-måneders employer branding-kampagne gennem de kanaler, IT-Profiles rent faktisk bruger.

  • Få synlighed i vores multikanalkampagner

  • 2+ millioner årlige visninger af branded content

  • Nå ud til over 14.000 abonnenter på IT-profiler via e-mail ( 71,8% åbningsrate)

  • Fremhæv dine job, din kultur og din tilstedeværelse på messen

  • Hold dig i tankerne – længe før og længe efter begivenheden

ITDAY-2023_AAL-36.jpg
City Demographics

Deltagerindsigt

Disse data er indsamlet fra vores tidligere messer i København, Odense og Aalborg, og fungerer som en stærk indikator for, hvad din virksomhed kan forvente, når den deltager i fremtidige IT-DAY-arrangementer.

 

Dette er blot et uddrag af dataene - hvis du ønsker flere detaljer såsom de færdiguddannede deltageres erfaringsniveau eller deres primære interesseområder, kan du finde den fulde dataoversigt for IT-DAY 2025 her.

Danmarks hovedstad

Som hovedstad har København et levende IT-jobmarked og et teknologisk økosystem, der tiltrækker toptalenter i ind- og udland. Københavns multikulturelle, internationale miljø giver adgang til en bred vifte af IT-professionelle. København er vært for adskillige IT-universiteter (DTU, ITU, KU osv.), hvilket skaber en enorm talentpulje.

 

Høj efterspørgsel efter IT-talenter

Intens konkurrence gør det afgørende at skille sig ud. IT-DAY København hjælper dig med at skære igennem støjen og komme i kontakt med potentielle medarbejdere.

 

Uddannelser repræsenteret på messen

Anvendt industriel elektronik, Astrofysik, Autonome systemer, Bioinformatik, Design & Innovation, Virksomhedsadministration og digital ledelse, Business Administration og E-Business, Business Analytics, Business Informatics, Cand.ling.merc i datalingvistik, Kemiteknik, Kommunikation og IT, Kommunikationsteknologi, Computational Physics, Computer Engineering, Computer Networking, Computer Science, Cyber- og Datalogi, Cyber- og Datalogi, Datalogi-økonomi, Datamatiker, Datatekniker og IT-supporter, Datavidenskab, Dataanalyse, Udvikling og Internationale Relationer, Digital Communication Leadership, Digital design, Digital design og interaktive teknologier, Digital Innovation & Management, Digital konceptudvikling, Digital Marketing, Digital transformation, Earth and space physics engineering, Elektronik og IT, Elektronikteknologi, Energiteknologi, Fysik, Spil, Geofysik og Rumisk Design, Grafisk Business, Design, Geofysik og Rumisk design Informatik, information studier, informationssystemer Engineering, Innovation og digitalisering, Innovative Kommunikationsteknologier og entreprenørskab, Interaktionsdesign, IT og Kognition, IT, læring og organisatorisk omstilling, IT-Produktudvikling, IT-sikkerhed, IT-supporter, IT-teknologi, Kommunikation og digitale medier, Kunstig intelligens og data, Learning and Innovative Change, Machine learning og Matematik, Matematik og Competition, Økonomi, Matematik og Competition Maskinteknik, Mekatronik, Medialogi, Medicin og teknologi, Menneskeorienteret kunstig intelligens, Miljøteknologi, Neuroscience, Operations and Supply Chain Management, Oplevelsesdesign, Organisationsinnovation og Entrepreneurship, Fysik, Produktudvikling og teknisk integration, Kvantitativ biologi og sygdomsmodellering, Ansvar inden for videnskab, teknik og teknologi, softwareteknik, robotteknologi og signalbehandling, proces Softwaredesign, Softwareingeniør, Softwareteknologi, Softwareudvikling, Lyd og musik, computing, Statistik, Strategisk analyse og systemdesign, Sundhed & Informatik, Sundhedsteknologi, Sustainable Design Engineering, Sustainable Energy, Technology management, Teknisk designer, Teknologisk entreprenørskab, UX designer, Webudvikler, Økonomi og it.

Deltagende uddannelser
Repræsenterede uddannelsesinstitutioner
CPH Educations.png
Institutions CPH.png
Deltagernes dimissionsår
This year graduates cph.png
Next Year Graduates cph.png
Experienced IT-Professionals CPH.png
Graduation overview.png
Geografisk mobilitet
Hvor deltagerne i København er villige til at flytte hen for at arbejde
Copenhagen Mobility (2).png
CPH fair picture.png
ITDAY-2023_AAL-67.jpg

Standmuligheder

Udstillende virksomheder kan vælge mellem en standardstand på 3x3 m, 3x6 m eller 3x9 m. Ønskes en specialstørrelse, er I velkomne til at kontakte os.

Booths.662b873f8e1f96.72497548 (2).jpg

Rabat ved deltagelse i flere byer

  • 2 byer – 10 % rabat på stand prisen (gælder hvis Aalborg eller Odense er én af byerne)

  • 3 byer – 15 % rabat på stand prisen

  • 4 byer – 20 % rabat på stand prisen

Rabat til små virksomheder

For at gøre det lettere for mindre virksomheder at deltage, tilbyder vi 50% rabat. Læs om kravene for at kvalificere sig her.

Copenhagen

  • 3x3m | 30.000 DKK

  • 3x6m | 54.000 DKK

  • 3x9 | 72.000 DKK

Aarhus

  • 3x3m | 15.000 DKK

  • 3x6m | 27.000 DKK

  • 3x9 | 36.000 DKK

Odense

  • 3x3m | 20.000 DKK

  • 3x6m | 36.000 DKK

  • 3x9 | 48.000 DKK

Aalborg

  • 3x3m | 27.000 DKK

  • 3x6m | 48.600 DKK

  • 3x9 | 64.800 DKK

Hvad er inkluderet?

Ændringer og nye initiativer til IT-DAY 2026

  1. Vi udvider til Aarhus

  2. Ny rabatmodel gør deltagelse mere tilgængelig kombineret med en lille prisstigning justeret for inflation og øgede omkostninger.

  3. Nye brandingmuligheder (bannerplacering og kaffesponsor).

 

Prisen på standen inkluderer
✅ Standvægge
✅ Internetadgang
✅ Strøm (3-6 stikkontakter)

✅ Blåt gulvtæppe (Kun i København)

✅ 1 aktiv IT-jobopslag på vores hjemmeside
✅ Frokostbuffet til alle jeres repræsentanter

✅ Kaffe, sodavand, vand, te (alt hvad du kan drikke)
✅ Fremhævet indhold på vores SoMe-platforme

✅ Hyper Presentation Pitch foran 150-250 IT-profiler
✅ Dit logo på vores hjemmeside, linket til din karriereportal eller hjemmeside

Rapport efter eventet (f.eks. statistik på trafik, engagement, oversigt over IT-profiler)

 

Valgfrie tilføjelser for at øge jeres synlighed

▶️ Vælg optimal standplacering

▶️ Standudstyr: Caféborde og højstole

▶️ Afhold en 30-minutters præsentation foran op til 250 IT-profiler under messen.

▶️ Ubegrænsede IT-jobopslag indtil maj 2026

▶️ Plads i nyhedsbreve til op til 14.000 IT-profiler
▶️ Brandingmuligheder: Goodiebags ved check-in, merchandise på pladser ved Hyper Presentations, kaffestationer, bannerplaceringer og meget mere.

ITDAYCPH2023-36.jpg

Standudstyr 🪑

Caféborde og høje stole | (250–375 DKK) 🪑

Lej caféborde med dug til 375 DKK pr. stk. og høje stole til 250 DKK pr. stk.
Alt bliver sat op på jeres stand, så det er klar, når I ankommer til messen.

✅ Vælg antal i bestillingsformularen 📩 Eller kontakt os på info@itday.dk

Har I andre ønsker?

Hvis I har behov for andet udstyr, så tøv ikke med at skrive til os – vi gør vores bedste for at skaffe det, I har brug for.

Optimal stand-placering 🗺️

Vælg jeres egen standplacering (5.000 DKK) 🗺️

  • Front and center

  • Tæt på nøglepartnere

  • Lige ved indgangen​

Placeringen betyder noget — synlighed skaber resultater.

 

Sådan fungerer det

  • Efter jeres booking sender en IT-DAY repræsentant den opdaterede stand oversigt.

  • I vælger jeres foretrukne ledige placering.

  • Såfremt I ikke foretrækker nogle af de ledige stande, så kan I blot annullere dette tilkøb. 

Se tilgængelige stande for hver by:

  • Aalborg

  • Aarhus

  • Odense

  • Copenhagen

Booth map example.png
ITDAY-2023_AAL-20.jpg

Keynote Præsentation 🧑‍🏫

Vær Keynote Speaker til IT-DAY 🧠🎤

Tag scenen ved én eller flere IT-DAY messer og hold et 30-minutters oplæg foran 150–250 IT-profiler. Brug muligheden til at præsentere jeres brand, vise banebrydende teknologi frem og skabe relationer til IT-talenter i hele landet.

Hvorfor blive Keynote Speaker?

  • Høj synlighed – Præsenter for et fokuseret IT-publikum og få eksponering via vores hjemmeside, sociale medier og nyhedsbreve.

  • Stærkt netværk – Tidligere keynote speakers inkluderer ESA, Novo Nordisk, CERN, IBM og Ørsted.

  • Nem opsætning – I vælger en relevant taler og et emne. Vi sørger for markedsføring, design og planlægning.​

Hvad kræver det?

Det er enkelt. Vælg en oplægsholder og et relevant emne. Taleren skal blot møde op 30 minutter før præsentationen til teknisk tjek.


Læs mere om at være keynote speaker på IT-DAY her.

Priser

  • 1 Keynote: 25.000 DKK

  • 2 Keynotes: 40.000 DKK (-20%)

  • 3 Keynotes: 52.500 DKK (-30%)

  • 4 Keynotes: 60.000 DKK (-40%)

Ugentlig synkronisering med jeres jobside — I behøver ikke løfte en finger

Job Opslag gjort nemt💼

Slå dine IT-jobopslag op på vores IT-jobportal, hvor tusindvis af IT-profiler regelmæssigt besøger os for at finde deres næste stilling. Dine opslag kan være alt fra studiejob, fuldtidsjob, projektsamarbejder, praktik og meget mere. Vi har 2 valgmuligheder:

Automatiserede og ubegrænsede annoncer (tilføjelse) | 7.500 kr.

Eksponer dine jobopslag med vores automatiserede og ubegrænsede løsning. Med den automatiserede jobopslagsfunktion opdaterer vi vores IT-jobportal med alle relevante IT-muligheder fra din virksomheds karriereside ugentligt, uden at du behøver at foretage dig noget. Derudover promoverer vi dine udvalgte job på vores sociale mediekanaler hvilket leder endnu flere kandidater til dine muligheder.

Grundlæggende annoncering (inkluderet) | Gratis

Når du deltager i vores IT-karrieremesser, får du 1 gratis jobannonce. Fremgangsmåde: Send manuelt joblinks via e-mail til info@itday.dk, så lægger vi dem op på vores side.

Job portal eksempel.png
Newsletter example.png

Nyhedsbrev 📰

Få eksponering i vores nyhedsbreve – op til 14.000 IT-profiler (7.500 DKK)

Udnyt vores højt-performerende nyhedsbreve – med en gennemsnitlig åbningsrate på 71,8 % (mere end dobbelt så høj som branchens gennemsnit) – til at synliggøre jeres brand og muligheder over for en engageret tech-målgruppe.

Sådan fungerer det 🔍

  1. Vælg hvor mange og hvilke nyhedsbreve, I ønsker at blive vist i.

  2. Når formularen er udfyldt, kontakter vi jer for at afstemme indhold og format.

Pris 💰

Pris pr. nyhedsbrev: 7.500 DKK (≈ 0,50 DKK pr. nået IT-profil). I kan vælge at blive vist i flere nyhedsbreve. I bliver automatisk vist i de byer, I deltager i. Deltager I i flere byer, stiger rækkevidden, men prisen forbliver den samme.

Eksempler på nyhedsbreve 📅

  • Aalborg – 17.03.2025

  • Copenhagen – 03.03.2025

Format:

Send os: En kort tekst (op til 600 tegn), et billede og et link

Branding ✨

Øg jeres synlighed før, under og efter IT-DAY med effektive brandingmuligheder, der skaber opmærksomhed og efterlader et stærkt indtryk hos deltagerne.

Hyper Presentation Sponsor (5.000 DKK) 🎤

  • Få jeres flyers eller materiale placeret direkte på sæderne inden Hyper Presentations begynder.

  • I leverer materialet på forhånd – vi sørger for opsætningen.​

Check-In Sponsor (5.000 DKK) 🎟️

  • Byd de første 100 deltagere velkommen med en goodiebag med jeres brand.

  • Vi kan stå for uddelingen – eller I kan gøre det selv.​

Kaffesponsor for virksomheder (7.500 DKK) ☕

  • Bliv synlig på messen med sponsorat af kaffestationen, som er gratis for alle udstillere.

  • Mulighed for banner, brandede kaffekopper eller specialkaffe.

Bannerplacering (fra 5.000 DKK) 🚩

  • Få jeres bannere vist rundt på messen – synlige for både deltagere og andre virksomheder.

  • Standardstørrelse er op til 3×2 meter – større er muligt efter aftale.

ITDAY-AAL-24-2.662ba389ba35b7.05300908.jpg

Merch til HP

Company coffee sponsor.png

Virksomheds Kaffe

check in sponsor_edited.png

Check-in Goodiebag

Example_your banner here.png

Banner Placering

ITDAYCPH2023-36.jpg

Hvad vores kunder siger om os

Company testimonial 3

Lucy van der Tas

Head of Talent Acquisition

"Tak for en rigtig velorganiseret jobmesse. En af de bedst organiserede, jeg nogensinde har deltaget i!"

Lad os snakke

Gennem årene er IT-DAY-teamet og de mange virksomheder, der vælger at udstille på IT-DAY, blevet et tæt sammentømret fællesskab. Det afspejles i vores tilfredshedsscore på 4.7 ud af 5 som vores udstillere har givet os. 

 

Vi er vokset til en omfattende platform for virksomheder, der ønsker at engagere sig med IT-professionelle i Danmark. Uanset om det er gennem vores events, direkte søgning og udvælgelse, eller SoMe og e-mailmarkedsføring, er vi forpligtet til at bygge bro mellem dig og de rette talenter.

Hvis dine mål omfatter employéer branding, talenttiltrækning eller rekruttering, er vi her for at hjælpe. Tøv ikke med at kontakte os og undersøge, hvordan vi kan støtte dig.

Alexander | Medstifter og administrerende direktør hos IT-DAY

alexander@itday.dk | +45 20468860

Design uden navn (1).jpg

Kontakt os

IT-DAY ApS

CVR: 44149249

Fredrik Bajers Vej 300

9220 Aalborg Øst

+45 20 46 88 60

info@itday.dk

TILMELD DIG NYHEDSBREVET

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste opdateringer!

Primær by af interesse
Din nuværende status

Tak! :)

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
bottom of page